Samuel L. Jackson: codziennie dziękuję Bogu za wszystko, co mi dał.

Posted: 11 lipca 2013 in Aktorzy
Tagi:

Jest weteranem wśród aktorów. Zanim w latach 90. zyskał popularność występował w teatrze, reklamach telewizyjnych i filmach. Przez długi czas pracował z Negro Ensemble Company i NY Shakespeare Festival, pojawiał się również na Broadwayu. W 1988 r. rozpoczął współpracę z reżyserem Spikem Lee. Okazała się ona bardzo korzystna. Udział w takich filmach jak „Czarny blues” i „Malaria” przyniósł Jacksonowi sławę. Kolejne filmy ugruntowywały jego popularność.

samuel_l_jackson-django_unchained-1Aktor bez skrępowania przyznał, że nawrócenie pomogło mu uporać się z alkoholem i kokainą. Od tego czasu każdego ranka prosi Boga: „Daj mi siłę, żebym dziś nie pił ani nie brał narkotyków”. I to działa! Już 15 lat żyje w abstynencji. Po zagraniu w ponad 80 filmach, Samuel L. Jackson stał się jednym z najważniejszych aktorów amerykańskich. Jest ulubieńcem Quentina Tarantino, a także laureatem Nagrody BAFTA (Pulp Fiction); oprócz tego Samuel to jeden z najbogatszych ludzi show-biznesu, ale za to, co osiągnął, jest przede wszystkim wdzięczny Bogu. Według tego, co mówi w wywiadzie dla „Pantalla semanal” nawrócenie pomogło mu opuścić piekło uzależnienia, w jakim żył. „Fakt, że jestem teraz tutaj, a nie na ulicy, kompletnie pijany, albo naćpany to całkowicie zasługa Boga.”

„Dostałem ten dar, światło od Boga – wiarę. Czasem wiara jest ważna, żeby wytrwać w chwilach pokusy”, stwierdza. „Już nigdy nie wypiłem ani kieliszka przez te 15 lat. Być może mógłbym wypić lampkę szampana i nic by się nie stało, ale doświadczenie mi mówi, że gdy otwierałem butelkę szampana to piłem tak długo, aż się nie skończyła. Nigdy nie byłem w stanie wypić tylko jednego kieliszka i o tym muszę pamiętać codziennie. To pierwsza rzecz, jaką robię codziennie rano- proszę Boga o siłę, żeby tego dnia nie pić ani nie ćpać.”

Jackson brał udział, razem z chrześcijańskimi aktorami tej miary co Angela Bassett, Cuba Gooding Jr, Denzel Washington czy Forest Whitaker, w spektakularnym projekcie czytanej wersji Biblii, („The Bible Experience”) którą można ściągnąć z internetu w wersji przystosowanej do Ipoda.

„Wierzę, że Bóg opiekuje się całym światem”, zapewnia. „Wszystko dzieje się z jakiegoś określonego powodu, nie wiem, czy aby spełniło się przeznaczenie, czy też dlatego, że w życiu dostajemy jakąś serię możliwości i w zależności od każdej z podjętych decyzji idziesz jakąś określoną drogą. Ja osobiście codziennie dziękuję Bogu za wszystko, co mi dał, bo widzę w tym ogromną wartość”, podsumowuje.

http://wielodzietni.org/discussion/4268/samuel-l-jackson-aawszystko-czym-jestem-zawdzieczam-boguaa/p1

Komentarze
  1. Alex pisze:

    Samuel dostał nominację do Oscara za rolę w Pulp Fiction.
    Oscara za scenariusz do tego filmu otrzymał Quentin.
    Proszę to poprawić.

Skomentuj

