Denzel Washington – dwukrotny zdobywca Oskara.

Posted: 13 lipca 2013 in Aktorzy

Dwukrotny laureat Oskara, 57-letni Denzel Washington, w wywiadzie dla magazynu „GQ” podzielił się swymi doświadczeniami wiary w Jezusa Chrystusa.

Denzel_Washington__public_domain_Aktor, którego ojciec przez 60 lat był kaznodzieją, przyznał, że codziennie czyta Pismo Święte. Podzielił się również swym doświadczeniem podczas nabożeństwa w kościele West Angeles Church of God in Christ.

– To było 30 lat temu w kościele, do którego nadal chodzę. Duchowny, głosząc powiedział: „Pozwól temu odejść”, a ja stwierdziłem: „chcę tego”. Doświadczyłem wówczas czegoś niezwykłego pod względem fizycznym i duchowym. Przestraszyło mnie to. Płakałem, pociłem się. Moje policzki nadęły się. Byłem oczyszczany – wspomina.

– To było zbyt intensywne. Prawie odjechałem. Zadzwoniłem do mamy, a ona powiedziała, że zostałem wypełniony Duchem Świętym. Pomyślałem wtedy: „czy to oznacza, że nie będę mógł już nigdy pić wina?” – opisuje Washington.

To nie pierwszy raz, kiedy aktor znany między innymi z filmów „Karmazynowy przypływ”, „Stan oblężenia” czy „Księga ocalenia”, dzieli się swoją wiarą w Boga i doświadczeniami.

W jednym z poprzednich wywiadów, dla portalu Beliefnet.com mówił o tym, że sfera duchowa jest dla niego ważna w każdej dziedzinie życia, również w karierze.

Przyznał wówczas, że modli się każdego ranka i wieczora, a swoje filmy traktuje jako swego rodzaju formę głoszenia.

Nagrody:

– Oskar i Złoty glob za film „Chwała” (1990)

– Oskar za film „Dzień próby” (2002)

– Złoty glob za film „Huragan” (2000)

http://chn24.pl/component/content/article/2709-denzel-washington-o-swym-dowiadczeniu-wiary.html

Komentarze
  1. nhvh pisze:

    Świetnie :)))) chwała Boogu za niego. Bóg jesst żywy

Skomentuj

