Whitney Houston…

Posted: 4 sierpnia 2013 in Muzycy

Whitney Houston była najczęściej w dziejach muzyki nagradzaną artystką. Jej niezwykły głos poruszał ludzi na całym świecie i był tak rozpoznawalny, że Whithey była nazywana pseudonimem „The Voice” (ang. Głos). Jej płyty na całym świecie sprzedały się w ponad 170 milionach egzemplarzy, a magazyn Rolling Stone uznał Whitney za jedną ze stu gwiazd wszech czasów. Wg zestawienia magazynu Billboard Whitney Houston jest na czwartym miejscu na liście stu najpopularniejszych artystów.

021112-music-whitney-houston-obit-9

Piosenkarka, która powróciła na scenę po wielu latach walki z uzależnieniem od narkotyków, była przekonana, że to dzięki Bogu udało jej się pokonać przeciwności losu.

– Codziennie dziękuję Bogu za to, że ludzie mnie kochają – tłumaczy gwiazda. – Dziękuję mu też za to, że i on bezwarunkowo mnie kocha. Za to, że oczyszcza moje serce, że nigdy mnie nie opuścił. Cokolwiek się działo, był przy mnie. W ostatnich latach udało mi się odciąć od tego, co najgorsze, pozostawić w tyle wiele złych wspomnień. Teraz czuję, że w mojej duszy znów zapłonęło światło.

Whitney Houston zmarła 11 lutego 2012 w Beverly Hills ok. 16:00 czasu pacyficznego w swoim pokoju w Beverly Hilton Hotel, w wieku 48 lat, mimo reanimacji, nie udało się jej uratować. Pochowana w sobotę, 18 lutego w jej rodzinnym mieście Newark (stan New Jersey), w kościele baptystów, w którym śpiewała jako dziecko. Ceremonię rozpoczął występ chóru gospel, a zakończyło odtworzenie jej największego przeboju „I Will Always Love You”. „Whitney jest już w domu” – powiedział Kevin Costner w mowie pogrzebowej.

http://muzyka.wp.pl/gosipId,379510,title,Whitney-Houston-dzi-kuje-Bogu,plotka.html?ticaid=110f2c

Skomentuj

