Dariusz „Maleo” Majelonek – świadectwo.

Posted: 19 października 2013 in Muzycy
Tagi:

Dariusz Malejonek – kompozytor, wokalista, gitarzysta, rozpoczynał karierę od występów w zespole „Kultura”, następnie grał w zespole „Izrael” i „Moskwa”. Znany z występów w „Armii” oraz w zespole „2 Tm, 2,3”. Znany także z występów z „Arką Noego”. Współpracuje z fińskim reżyserem Miką Taurismakim tworząc muzykę do jego filmów. Grając z grupą „Houk” nagrał pięć płyt. Wspomniana grupa była wielokrotnie nominowana do nagrody Fryderyka, jest jej laureatem w 2000 r. Nagrał 20 płyt.

dariusz-maleo-malejonek

Dariusz „Maleo” Majelonek – członek takich zespołów jak „Armia” czy „Houk”.

W 1994 roku byłem na nocnym czuwaniu Odnowy w Duchu Świętym w kościele paulinów w Warszawie, gdzie Pan Bóg bardzo mocno mnie dotknął. Tam przeżyłem chrzest w Duchu Świętym – połączony z modlitwą o uwolnienie ze zniewoleń demonicznych – później dopiero był mój chrzest wodą, bierzmowanie. Czułem, że napełnia mnie Duch Święty i byłem jak pijany, mówi się przecież: pijany Duchem. Czułem wtedy wielką miłość, czułem się przytulony przez Boga i Maryję. Zrozumiałem wtedy, że moje miejsce jest w Kościele, bo Pan Bóg w Nim właśnie działa. Otrzymałem także Słowo prorocze, które bardzo mocno do mnie trafiło. Była też modlitwa wstawiennicza, podczas której doświadczyłem ingerencji Matki Bożej. Wiem, że to Matka Boża wyjednała moje nawrócenie i to Ona jest moją Mamusią. Wcześniej byłem z protestantami i do Matki Bożej odnosiłem się z rezerwą, traktowałem Ją jako taki dodatek do wiary, a Ona do mnie przyszła. Poczułem wówczas taką niesamowitą miłość i taki jednocześnie pokój, że wiedziałem, że to jest Boże.

Oprócz tego, że Pan Bóg doprowadził mnie do instytucji Kościoła, to dał mi ponadto miłość do niej. Odkryłem Kościół od strony wspólnoty — jestem we wspólnocie neokatechumenalnej od kilku lat – i wiem teraz, że mój wzrost w wierze nie jest anonimowy. W małej wspólnocie trudno jest ukryć swoje błędy. Pomagamy sobie nawzajem, kiedy ktoś upada i łatwiej jest zobaczyć prawdę o sobie.

Wiem, aż nadto, że jest Pan Bóg, bo przecież paliłem marihuanę, a już nie palę; brałem narkotyki a dzisiaj niczego takiego nie robię. Byłem kiedyś bardzo źle nastawiony do instytucji w ogóle, na przykład do instytucji rodziny i małżeństwa, a dzisiaj mam żonę Elżbietę i trójkę dzieci. Jestem na co dzień świadkiem ingerencji Boga w moje życie.

Po nawróceniu zmienia się mentalność, zmienia się zupełnie sposób patrzenia na świat. Na Kościół nie patrzę już jak na instytucję, która chce mną manipulować, ale jak rzeczywistość, którą Pan Bóg przygotowywał przez wieki i robił to także i dla mnie, aby było mi łatwiej. Abym mógł w tym nowym życiu, które otrzymałem, wytrzymać!

Niektórzy pytają mnie, czy do tekstów jakie śpiewamy pasuje ostra muzyka, którą gramy. Mogę odpowiedzieć, że niedawno zespół Tymoteusz dostał list od Ojca Świętego, w którym dziękuje nam i błogosławi naszą pracę.

http://www.opoka.org.pl/zycie_kosciola/kultura/piesnistrona/dariuszmalejonek.html

Skomentuj

