Tim Howard – bramkarz reprezentacji USA i Evertonu.

Posted: 21 października 2013 in SPORTOWCY
Tagi:

tim-howard

Tim Howard w barwach Evertonu.

Tim Howard (ur. 6 marca 1979 w North Brunswick, New Jersey) – piłkarz amerykański grający na pozycji bramkarza, reprezentant USA, obecnie zawodnik Evertonu. Wcześniej grał w Manchesterze United, MetroStars oraz North Jersey Imperials. W barwach reprezentacji swojego kraju rozegrał do tej pory 94 spotkania. Howard został pierwszym amerykańskim graczem, który zdobył Puchar Anglii i został wybrany do „Jedenastki Roku” PFA.

Spędzając pierwszych 10 lat życia z niezdiagnozowanym schorzeniem jak się okazało później zespołem Touretta (wrodzone zaburzenie neurologiczne charakteryzujące się głównie występowaniem licznych tików ruchowych i werbalnych) nie zaznałem zbyt dużo spokoju. Jednakże, nawet jeżeli moje życie wyglądało na chaotyczne wiedziałem, że za każdym razem mogę liczyć na osobę, która zawsze zapewniała mi pokój i stabilizację – na moją babcię.

Babciny pokój wewnętrzny był głęboki, gdyż pochodził z jej wiary w Boga. Poprzez jej osobę, Bóg ujawnił swoją miłość także i do mnie. To się stało w nie długim czasie zanim postanowiłem podążać jej śladami. Chciałem posiadać taką samą wiarę i pokój, jaką ona miała i to właśnie dostałem od Boga.

Życie z syndromem Touretta nie jest życiem łatwym. Ale Bóg także pobłogosławił mnie umiejętnościami sportowymi. Dokonuje wielkich rzeczy w moim życiu poprzez połączenie obu tych darów. Nie tylko pomaga mi utrzymać pozycje w MU. Pokazuje  mi  również w jaki sposób mam używać swojej pozycji jako zawodowy sportowiec, aby wspierać innych z zespołem Touretta.

Dzisiaj jestem Błogosławiony mając życie jak w marzeniach. I nawet jeśli wszystko skończyłoby się jutro, to wiem, że zawsze pozostanie mi owy pokój. To prawdopodobnie brzmi dziwnie dla większości osób ale to jest właśnie rodzaj pokoju, który daje Jezus. Jest to zakorzenione w Jego miłości i przewyższa wszelkie ludzkie rozumienie.  Możesz również doświadczyć tej samej miłości i pokoju. Jedyne co musisz zrobić, to tylko o to poprosić

Tim Howard, Mail & Guardian 2008

http://kosciolchrystusowybp.futbolowo.pl/menu,27,tim-howard.html

Skomentuj

