Patryk Małecki – były piłkarz Wisły Kraków.

Posted: 19 lutego 2014 in SPORTOWCY

maleckiPatryk Adrian Małecki – jeden z najzdolniejszych piłkarzy młodego pokolenia występujący na pozycji pomocnika w polskim klubie Pogoń Szczecin. Małecki jest wychowankiem Wigier Suwałki, skąd w 2001 roku trafił do Wisły Kraków. Z klubem tym trzykrotnie zdobył mistrzostwo Polski, będąc w międzyczasie wypożyczanym do Zagłębia Sosnowiec oraz Eskişehirsporu. Od stycznia 2014 roku zawodnik Pogoni.

Patryk Małecki podobnie jak wielu innych młodych piłkarzy nie wstydzi się swojej wiary. Mimo, iż niejednokrotnie mogliśmy go poznać jako osobę, która w dość ekspresyjny i nie zawsze odpowiedni sposób okazuje swoje sportowe i pozasportowe emocje. Na swoim przedramieniu, ma wytatuowanego Jana Pawła II. To jemu zawdzięcza najwięcej w swoim życiu – „Były czasy, kiedy stwarzałem problemy. Częściej myślałem o dziewczynach, dyskotekach i alkoholu niż o piłce nożnej. Między innymi dzięki Papieżowi zmieniłem się w dobrego człowieka. Czytam książki o Janie Pawle II, na przedramieniu zrobiłem sobie tatuaż z jego wizerunkiem. On pomógł mi stać się dobrym człowiekiem. Kiedy babcia go zobaczyła, była szczęśliwa, bo wie, że młodzi ludzie często robią sobie tatuaże diabłów lub innych dziwnych symboli. Moja babcia jest osobą religijną”. Piłkarz zaskakuje także inną wypowiedzią – „Jestem człowiekiem religijnym. Dziadek i babcia codziennie chodzą do kościoła. Mama też stara się, aby każdego dnia w nim być. Pochodzę z bardzo religijnej rodziny. Również chodzę codziennie rano, albo wieczorem na Mszę świętą, w zależności od tego, o której mam trening”.

http://ekstraklasa.net/bog-w-futbolu,artykul.html?material_id=512503949a22ddbc5a000000#zamknij

Skomentuj

