Znany raper DMX: Największym krokiem nie jest studiowanie i czytanie Biblii, ale zmiana życia.

Posted: 31 lipca 2013 in Muzycy
Tagi:

Znany na całym świecie raper Earl „DMX” Simmons poinformował, że został ordynowany na diakona w kościele w amerykańskim stanie Arizona.

Rapper-DMX-001

Simmons w swym życiu miewał problemy między innymi z prawem i narkotykami. Teraz przyznaje, że potrzebuje przejść jeszcze pewne zmiany zanim zacznie głosić Słowo Boże ze sceny.

„Przeczytałem całą Biblię. Zostałem diakonem w kościele, do którego chodziłem – Morning Star. Chciałbym wygłosić moje pierwsze kazanie tam albo w moim rodzinnym mieście Yonkers. Największym krokiem nie jest studiowanie i czytanie, ale zmiana życia. Trzeba pragnąć tej zmiany i jej dokonać, bo jeśli nadal chcesz pić albo palić, to możesz czytać nie wiadomo ile, a jednak nie będzie to oznaczało, że jesteś gotowy – mówi DMX”.

Raper dodaje:

„Cieszę się prostymi rzeczami. Jestem wdzięczny za błogosławieństwa, jakie Bóg mi dał. Cieszę się z dzieci, zmieniam się”.

11 września Simmons wydał swój siódmy studyjny album pt. „Undisputed”. Zysk z jego sprzedaży postanowił przekazać ofiarom ataku terrorystycznego na Nowy Jork i Waszyngton sprzed 11 lat.

Raper wyjawił również, że już wkrótce nagra płytę w stylu gospel.

http://www.chn24.pl/wiat/news/2707-znany-raper-dmx-zostaem-diakonem-w-kociele.html

Dodaj komentarz